Joi, 04 Noiembrie 2010 21:22

Noile tractoare STEYR seria 9000 Multi -Trac

Da o nota articolului
(1 Vot)

Firma STEYR-Austria din grupul CNH se situează pe primele locuri între marii competitori de pe piaţa tractoarelor agricole, forestiere şi comunale. Notorietatea şi reputaţia firmei sunt bine cunoscute pe piaţa occidentală prin calitatea şi inovaţiile tehnice îndelung testate înainte de lansarea noilor produse.

Noua gamă de tractoare STEYR seria 9000 Multi Trac, multifuncţionale - cu variante pentru fermele de culturi de câmp şi variante pentru fermele de producerea furajelor verzi - prin cele trei modele 9085 MT (63,5KW/86 CP), 9095 MT (68,5 KW/93CP) şi 9105MT (74,5KW/102CP) sunt echipate cu transmisii „semi power shift“ şi inversor „power shuttle“. Aceste tractoare foarte moderne, cu un design şi confort superior, asigură o excelentă vizibilitate şi manevrabilitate.

Motoarele care echipează aceste tractoare sunt tip turbo şi intercooler, în 4 cilindri, cilindreea 4397 cmc, turaţia nominală 2300 rot/min, cu un consum redus de carburant (225g/KWh), cu intervalul de schimb ulei mărit la 500 de ore funcţionare şi norme de poluare TIER III. Răcirea motorului este realizată cu 2 circuite şi are eficienţă maximă chiar şi în condiţii climatice extreme. Ventilatorul tip Eco-fan având posibilitatea schimbării unghiului palelor asigură o eficienţă maximă a răcirii, implicit reducerea consumului de combustibil. Prin schimbarea sensului de rotaţie, curentul de aer curaţă automat radiatorul de răcire. Sistemul de monitorizare a motorului asigură oprirea automată a acestuia în cazul apariţiei unor avarii grave (de exemplu supraîncălzire).

Ambreajul este de tip umed multidisc permiţând schimbarea vitezelor fără apăsarea pedalei de ambreaj.

Transmisia este acţionată prin levier Multicontroler power shift & power shuttle cu cuplaje tip discuri multiple umede („multiple wet disc“) comandate electro-hidraulic. Astfel, se pot obţine 16 viteze înainte şi 8 înapoi, iar viteza maximă la deplasare este de 40 km/h. Ungerea angrenajelor transmisiei este asigurată cu ulei sub presiune. Blocarea diferenţialului se face prin comanda electrohidraulică. Puntea faţă este motoare, cu sistem de blocare a diferenţialului faţă.

Instalaţia hidraulică este de tip cu centru deschis (cu debit fix) cu supape pentru compensarea presiunii, pompa cu roţi dinţate, model dual cu debit 50+50 l/min sau triplă cu debit 50+35+50 l/min şi presiunea 175 Bar. Comanda hidraulicii se poate face cu EHR sau ELR (electrohidraulic control system). Capacitatea maximă de ridicare este 4.900 kg şi se pot monta până la 5 prize hidraulice pentru acţionarea cilindrilor cu simplu sau dublu efect.

Priza de putere spate asigură 4 game de turaţii: 430, 540 750 şi 1000 rot/min. Antrenarea prizei de putere se face electrohidraulic sau mecanic (cu pornire lentă), iar axul prizei de putere este de 1 3/8” cu 6 caneluri.

Frâna de serviciu este de tip umed multidisc (4 buc), autoreglabilă cu acţionare hidraulică. Opţional, tractoarele pot fi echipate cu instalaţie de frânare pneumatică. Şi frânele roţilor faţă sunt de tip umed (2 buc.), acţionate de asemenea hidraulic.

Cabina este cu încălzire (ventilator cu 3 viteze) şi aer condiţionat (opţional montată în acoperişul cabinei), instalaţia de lumini cu până la 10 faruri integrate în caroserie şi cabină, uşi şi geamuri laterale cu deschidere largă, trapă tavan, oglinzi exterioare telescopic (opţional cu reglaj şi încălzire electrică), coloana volanului reglabilă, scaun standard&deluxe, cu nivel scăzut de zgomot (76 dBa) şi scaun pasager standard&deluxe.

Tehnologiile de ultimă generaţie, finisajele, performanţele tehnice şi consumul redus de carburant al tractoarelor STEYR seria 9000MT fac ca aceste modele să fie deosebit de atractive şi pe piaţa României.

http://www.newhollandromania.ro/

Text: Nicolae Mocanu - director vânzări, NHR Agropartners – Filiala Cluj

Citit de 2079 ori

Lasa un comentariu

Publicitate