Joi, 24 Martie 2011 14:29

Impar: „Creştem împreună“

Da o nota articolului
(6 voturi)

Acesta a fost sloganul sub care s-a desfăşurat cea de-a doua ediţie a Conferinţei Impar-BKT, ce a avut loc la 26 februarie, la Odorheiul Secuiesc.

Evenimentul, de la care nu a lipsit László János, preşedintele și proprietarul grupului de firme ARKUM, al cărui membru este și firma organizatoare, a adunat partenerii Impar din toată ţara. Invitat de onoare a fost reprezentantul fabricii BKT, Sandesh Jain.

Grupul de firme ARKUM are mai multe domenii de interes, cum ar fi turism, investiții și administrare imobiliare, piscicultură, media-expo şi auto. „Firmele ce formează ARKUM au interese comune și își organizează activitatea în baza acelorași principii de valori, punând accent pe utilizarea în mod optim a resurselor, de a stabili o politică economică unitară în scopul dezvoltării afacerilor. Consider că baza succeselor înregistrate de-a lungul timpului, o constituie societatea Impar, fiind prima societate comercială fondată în anul 1991“, a declarat László János. Dezvoltarea companiei Impar a fost treptată timp de 20 ani, astăzi echipa de la Odorheiu Secuiesc fiind capabilă să ofere soluţii complete clienţilor din întreaga ţară.

Clienții sunt deserviţi în prezent prin trei canale de distribuție: departamentul EnGros (pentru dealeri, service-uri şi flote), departamentul Rețele (pentru stații petroliere, hypermarketuri și magazine tradiționale de auto), iar mai nou a fost lansată comercializarea produselor și prin intermediul internetului, pe site-ul www.impar.ro.

Dar situaţia nu a fost mereu una roz pentru compania de la Odorheiul Secuiesc, a afirmat Barabás Ignác, directorul executiv. El a dezvăluit dificultăţile prin care a trecut firma în ultimii ani, dar şi modul în care a reuşit să-şi ia un nou elan şi să fie pregătită pentru a satisface toate nevoile pieţei auto. „Fidelitatea clienţilor Impar arată profesionalismul firmei“, a concluzionat Barabás Ignác.

Dialog cu autorităţile

„Ne-am dorit întotdeauna să fim partenerii favoriţi atât ai clienţilor, cât şi ai furnizorilor prin menţinerea unor relaţii de parteneriat reciproc avantajoase. Am pornit de la idea să creștem felixibilitatea firmei din punct de vedere al activităților/produselor oferite, deoarece în perioada de relansare a vânzarilor,  resursele financiare vor deveni din nou accesibile. Întrebarea care se va pune în acel moment va fi: care sunt acele produse avantajoase ce pot fi lansate, atât din punctul de vedere al cererii de pe piață, cât și din perspectiva nevoilor de numerar“, a afirmat preşedintele ARKUM. De altfel, acesta a fost unul dintre motivele pentru care au inițiat anul trecut organizarea unor astfel de conferințe prin care se poate da curs unei căi de comunicare între autoritățile guvernamentale și agenții economici activi pe piața agroindustrialelor.

Anul acesta, din partea Ministerului Agriculturii a fost prezent consilierul Robert Molnar care a oferit invitaţilor informaţii legate de Programul Naţional de Dezvoltare Rurală.

Fermierii români vor calitate

Din partea brandului de anvelope agricole şi industriale BKT a fost prezent Sandesh Jain, director marketing Departament Externe. El a prezentat noutăţile cu care compania indiană vrea să cucerească piaţa românească, considerată a fi foarte importantă. „Piaţa românească este acum în creştere pentru noi, deoarece am schimbat sistemul de distribuire. Suntem de aproximativ cinci ani aici şi am lucrat cu Impar, dar şi cu o altă companie cu care nu mai colaborăm. Impar este, de anul trecut, singurul nostru partener din România“, ne-a spus Sandesh Jain.

Fermierii români, în opinia sa, caută şi calitatea, nu doar preţuri mici. „De când sunt aici, am remarcat o schimbare a mentalităţii agricultorilor români. Singura problemă o reprezintă faptul că au încă tractoare mici şi vechi. Sunt convins însă că vor ajunge să achiziţioneze anvelope mari, de calitate foarte bună, ca şi tractoare mult mari“, a afirmat reprezentantul companiei din India.

Acest lucru va duce, în opinia sa, şi la o creştere a vânzărilor: „Ne aşteptăm ca vânzările să crească şi să fim unii dintre cei mai importanţi jucători de pe piaţa românească a vânzărilor de anvelope. Faţă de competitori, avem strategii de piaţă, am făcut investiţii, avem produse de calitate şi cei mai buni parteneri în fiecare ţară. Impar e o companie serioasă, ai cărui angajaţi sunt cu adevărat profesionişti.“

20 de ani pe piaţă

SC Impar SRL a fost înfiinţată în 1991 şi activează pe piaţa distribuţiei de componente auto. Compania are peste 70 de angajati şi sediul în Odorheiu Secuiesc.

Portofoliul de produse şi servicii cuprinde toată gama de anvelope, accesorii şi cosmetice auto, lubrifianţi, acumulatori, pentru autoturisme, motociclete, camionete, camioane, utilaje agricole şi industriale.

Delia Ciohodaru

Citit de 1271 ori

Lasa un comentariu

Publicitate